30års fest!

Hade riktigt kul igår :D!

Min kära vän Linda, sedan barnsben firades ordentligt igår :).

Vi var ute på Fogdö Byggdegård, där vi annars brukar vara på släktträff i augusti.
Syrran Lollo följde med mig, vilket var riktigt KUL!
Tack syrran :D.

Vi kom lite senare kvart över sju ung. då det redan hållt på sedan sex tiden.
Kändes lite stelt först, men det släppte ganska snabbt sen.

Vi satt vid dukade bord och lyssna på tal och en massa roligt.
Sedan började man plocka bort borden så det gick att få fram yta till dansgolv :D.
Och så var hög musik igång *DUNKA DUNKA*.
HÄRLIGT!

Jag var nog en av dom få som INTE drack sprit, men hade lajbans ändå !
Kul o titta på alla andra som gjorde bort sig :P haha.

När rockbandet gjorde entré så smälte jag som vax!
Så helskönt lir :)
Me LIKE alot!
Okej...han som sjunger är väldigt fin,men för det så kan man gilla musiken..eller?
haha

I LOVE ROCK N´ROLL!

Tack Linda för igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0