Sent mobilsamtal

Fick ett skumt samtal runt 00:48 inatt!

Tjejen som ringde var väldigt upprörd och nästan skrek i örat på en!

Någon Malin hade trackat hennes killes mobil från MITT mobilnr. påstod hon.

Första gången hon ringde, la hon bara på när jag svarade.
Så ringde det igen och då bad jag Jörgen svara.
Hon hoppade på min man med anklagelser och frågade: är du bög eller?
Då vart jag irriterad o tog luren.
Hon ville inte ge sig!


Jag sa:MÅSTE du skrika??
Hon:Jag är bara så arg!
Så lugnade jag ner henne och tillslut insåg hon (tror jag) att det var nog inte jag/vi som gjort detta.

Tänk...hon klämde ur sig ett förlåt i slutet!OJ!


Denna tjej hade VERKLIGEN tagit lite för mycket!


Har kvar hennes nummer...

Tänker höra av mig till Tele2 o berätta om detta, för det är inte första gången folk ringer fel till MITT nummer och påstår att jag inte är jag!
Tele2 SKÄRPNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0