Värk i höften *aj aj*

Idag känns lite sådär med höften, det hugger då och då AJ som piiiiiiiiiip!
Undrar hur det kommer gå hos kiropraktorn...hoppas bra :).
Någonting säger mig att det kommer gapa tomt ett tag i plånboken för många besök där och hos massör.
Behöver massa hjälp att få bort denna pain...vet.

Är ärligt talat så trött på höra vad jag gör för fel hela tiden så idag vart det ett inspelat meddelande till en nära och massa mess till en annan nära.
Det sved ordentligt att ens få höra hur en har sagt om mig...så höga tankar har dom TACK!
Inte alls schyst!
Det är inte okej att säga vad som helst och sedan hur man säger det.
Och så är det inte okej att prata sådär mycket bakom ens rygg...fy piiiip!

Jag har inte gjort det alls mot den som sa detta...förstår inte hur han kunde :( häva ur sig så elakt :(.
Ledsen!


Dessa jobbiga stunder brukar jag och mamma prata massor, hon var alltid min stöttepelare,fick mig på glatt humör igen.....saknar dig mamma <3
Önskar det var som förut...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0